Sämst på musik!

Jag är ju sämst på musik. På riktigt! Har precis fått ett gratis konto på Spotify, och det verkar ju hur bra som helst! Men jag vet ju inte vad jag ska söka efter och lyssna på!!! Jag behöver seriös hjälp!! Eftersom det är ett gratis konto är det lite reklam ibland och nyss var det ett band som tyckte att man skulle lyssna på dom, och det är ju bra, för jag är ju verkligen sämst på musik! Hjälp mig, skicka tips!

För övrigt tror jag att jag är stressad just nu, jag sover dåligt på nätterna och det brukar tyda på stress för mig. Jag hoppas på att kunna lösa upp lite av det idag genom att avboka bland annat Centralbadet med mammsen (har för mycket att göra och hinner alltså inte slappna av, hur tråkigt är inte det??).

Nu ska jag åka till staden för att köpa lite grejer som jag ska pyssla av till den stora festen. Ska även se om dom har fått in den där fransklänningen i svart nu, i så fall ska jag köpa den och ha ikväll. Ska förresten köpa ett elrör på Clas Ohlsson, dom är jättelånga och jag behöver bara ungefär en fjärdedel, så frågan är om jag kan kapa den där på plats, vill ju inte springa omkring med ett 2 m rör på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0