sagoslott

Tyvärr har min lillebror internet från afrika, typ. Så jag kan tyvärr inte lägga upp bilden på sagoslottet vi åkte förbi idag. När jag kommer hem ska jag visa bilder på ett eller annat sätt, håll ut gummidockan!

Vi har alltså varit på sightseeing idag, i en bil med italienska skyltar, mycket fiffigt för då får man köra lite som man vill. :)
Vi har sett två stora slott och nåt lite mindre, samt en katedral. Och så har vi ätit massor av god mat, idag igen.

Imorgon är det nyårsafton (rent tekniskt redan nu) och då har vi absolut inga planer. Det blir lunch vid 14-tiden och sen kanske vi ska boka bord på nån restaurang för kvällen, annars blir det väl macdonken och en flaska bubbel på torget eller nåt annat halvfäncy.

Nu har jag och lillebror tittat på HF. Dessutom har han kletat in min arm i linnex så det svider supermycket. Jag funderar på att låna hans spikmatta för att överföra smärtan nån annanstans istället.

Sovtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0