Rekord!

Vaddå finanskris? Det kan man verkligen fråga sig en dag som denna! Idag har jag nämligen slagit personligt omsättningsrekord på jobbet! Mitt tidigare rekord var på ungefär 200 kronor precis över en 6-siffrig summa, det fick jag strax innan jul för två år sedan, då var det inte finanskris! Nu, mitt i finanskrisen sålde jag prylar för runt knappt tio lökar mer än det förra rekordet (har inte exakt summa i huvudet, men det var väl däromkring..).

Jag har alltså haft fullt upp hela hela dagen! Trots att jag sov nästan 9 timmar inatt har jag varit jättetrött hela dagen. Jag tror det beror på magkatarreriet, äter ju inte så mycket och energirikt nu. Idag har jag ätit A-fil, proviva, cultura-joghurt, osaltade riskakor med keso och broccolimos med kokt fisk. Samt ett päron. Väldigt snäll mat med andra ord!
Har dessutom fått jätteont i ryggen, vid skuldran. Superjobbigt!

Ooo, fick precis ett meddelande från min chef. (För övrigt det första sms jag fått på hela dagen!! Galet ovanligt!) Skrev till honom på vägen hem och frågade om jag skulle komma till jobbet vid öppning imorron eller som det står på schemat, klockan 12. Brukar aldrig börja så sent numera så jag var ju tvungen att dubbelkolla. Och ja, jag får sovmorron!! Hur nice är inte det?!

Imorron ska vi förresten på julbord med jobbet. Vi ska på libanesiskt julbord, undra hur mycket snäll mat det finns för min mage där? :) Funderar på att skita i magen då och äta det som är gott istället. Hihi, det får man väl?

Kommentarer
Postat av: Junior

Det är din mage, du är myndig och bestämmer själv över din kropp, så det är upp till dig att väga det goda mot det dåliga. (Jag äter ibland själv saker jag vet att jag är allergisk emot medveten om konsekvensen av det.)

2008-12-06 @ 13:05:56
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0