Nobeldagen, den stora dagen!

Nu har jag sovit i 10,5 timmar. Det känns bra! Vaknade vid halv 9-tiden och trodde att jag inte skulle somna om för jag var hungrig och telefonen fick nåt konstigt för sig. Men till slut stängde jag av vibrationssignalen och började drömma att jag gick och drack mjölk (vilket jag nog inte gjorde) och somnade sedan om till klockan 12.

Har inte fått nån exakt tid när jag ska vara på skolan idag, festen börjar ju klockan 23, så min plan är att ta det lugnt nu nån timme, läsa lite kanske, sedan ta en dusch, käka lite och packa lite och sen åka till skolan.

Jag har dessutom fått tillbaka mitt onda i nacken som jag hade i fredags och lördags. Det är som nackspärr som sträcker sig ner i skuldran och armen, superjobbigt! Får försöka hitta nån vänlig själ som vill massera mig lite idag.


Här kan man förresten läsa lite om vad som händer på kåren just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0