måste nog byta ändå!

Alltså, jag funderar på varför det inte funkar att blogga från mobilen när man surfar trådlöst. Det är mystiskt!

Imorse vaknade jag alldeles för tidigt och kunde inte somna om. När jag väl somnade om var jag tvungen att ställa om väckaren och snooza ett stort antal gånger för att inte ha sovit bara 4 timmar inatt.

Sen tog jag mig i alla fall till skolan, trött som ett ägg! Väl där hade jag matlåda från igår som jag åt och sen hade vi bakmöte! Supermumsig kaka! Och sen fortsatte jag med caden. Har typ gjort 9 bitar nu!

Sen gick vi runt en sväng på dopexpo, där var det asvarmt! Hoppas verkligen att dom kan fixa AC:n på kåren innan den stora festen! Annars kommer folk att dö av svett, inte nice i högtidskläder!

Efter detta gick jag till mammsens hotell och sen gick vi ut och åt tapas precis bredvid hotellet, hur gott som helst! Och sen jag kom hem har jag haft besök av en kille från Comhem (han lyckades inte sälja på mig nåt, eftersom han konstaterade att vi nästan var kollegor). Dessutom har jag slängt en miljard sopor och diskat en miljard disk!

Nu ska jag kolla på lite mönster och sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0