många kråkor

Idag har jag äntligen börjat med min CAD! Har gjort tre och en halv delar typ tre gånger var (gjorde fel en hel del gånger, typ skrev in mm som cm och delarna blev pyttesmå). För varje gång gick det i alla fall snabbare att göra allt och det är väl så man lär sig antar jag!

Sen har jag även varit på tjejmiddag, det var riktigt trevligt! Vi åt fläskfilé med klyftpotatis till varmrätt och kladdkaka med persikor till efterrätt också skvallrade vi massor och det är ju alltid kul!





I hissen upp till Sandra (s karl) fanns den här roliga bilden. Den är ju redan typ världens roligaste, men nu var den ännu roligare! Vet inte om det syns så bra, men nån hade iaf ritat dit visseltoner på första och ett AJ! på andra!



Nu är det sovtajm. Är inte så trött än eftersom jag sov 13 timmar inatt, men jag tänkte åka till skolan imorgon också och cadda lite.

Vi har ikväll även kommit fram till vad vi ska klä ut oss till på onsdag. Då är det en fest med australiensiskt tema, hur udda är inte det? Jag har aldrig varit så otaggad på temafest, men nu har vi i alla fall hittat ett tema som är ganska enkelt men ändå ganska kul!

Kommentarer
Postat av: Junior

Det är bara roligt tills det inträffar...

2008-12-06 @ 13:10:31
URL: http://www.metrobloggen.se/maskinjunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0