lite trött

Nu har jag verkligen vänt på dygnet! Jag somnade klockan 9 i morse och sov till klockan 16. Är väldigt trött och kommer förhoppningsvis att kunna sova i rimlig tid ikväll och vända tillbaka dygnet.

Festen var storslagen, tyckte gästerna. Bakom kulisserna var det rätt mycket kaos, men jag hade ändå ganska kul. Jag åt mitt livs första ostron! Det smakade som en slemmig kallsup i havet (med lite citron på). Efteråt hade jag fullt av ostronskal i munnen.

Nu ska jag strax iväg till skolan och gå på manusgenomgång för spexet. Det blir nog kul, om jag orkar hålla mig vaken. Måste köpa med mig nån mat, har inte ätit på väldigt länge, bara druckit mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0