kort blogg

Igår var årets kortaste dag. Frågar ni mig så skulle jag nog säga att det var idag, för den här dagen har gått hur fort som helst! Förmodligen för att vi har haft hur mycket som helst att göra hela dagen, dvs kunder och kö i tre kassor mest hela dagen!

Efter jobbet åkte jag och hämtade ut min tågbiljett, känns bra att ha gjort det så jag slipper göra det på onsdag. Jag hoppas verkligen att jag inte missar tåget, det har ju inte gått så bra för mig att resa på sistone..

Nu ska jag börja packa lite och kanske städa lite. Imorgon ska jag upp klockan 7 och tvätta, fatta vad jobbigt!

Hejdå


Förresten, min telefon har blivit trasig. Det går inte att ringa som vanligt, dvs det är helt tyst när man ringer. Den har väl antagligen glömt att den faktiskt även är en telefon och tror att det bara är en kamera eller nåt. Man kan iaf ringa med headset som tur är. Måste lämna in den efter jul, tills dess är det smart att smsa mig innan man ringer så jag hinner få fram headsetet. :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Som Marcus som har en 2g iPhone, när han uppdaterade programvaran blev det en iPod :) Men det gick att fixa.. Lite kul bara, stod verkligen iPod på skärmen å allt utom telefonen fungerade..

2008-12-23 @ 09:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0