Kolla en tant!

Alltså, kolla in den här:


Helt fantastiskt! Fast dom har flyttat fram premiären, förut skulle den ju ha premiär den 30 januari, men nu är det den 25 mars som gäller istället. Jag längtar!


För övrigt, jobb jobb jobb. Femte dagen i rad nu. Var rätt bakis och trött idag men trots det blev det ett nytt rekord igen. Hurra för mig!
Tog med mig jätteposthögen Orvar för att posta på vägen hem, men glömde sätta frimärken på de ofrankerade kuverten så nu måste jag ta tillbaks dom imorron. Typiskt!
Två dagar kvar, sen är det jullov!

På vägen hem pratade jag med min lilla bror i telefonen, han var på fjortisfest med en massa dansbrudar. Jag fick prata med en av tjejerna som tydligen fyllde 25 idag. Hon berättade att Nisse hade sagt till henne att Sverige hade ett eget språk som inte var engelska. Jag kunde inte annat än bekräfta.
Det ska bli riktigt kul att komma ner och se hur han har det där nere. Har inte träffat min lilla bror på evigheter!! :( Tråkigt bara att han inte är hemma på julen.

Nu måste jag käka nåt, är vrålhungrig. Har typ inte ätit sen jag åt lunch klockan 12!!

Imorron jobbar jag en "kort" dag, dvs bara mellan 12-21! Galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0