julmusik, nej tack!

Har precis sett på uppesittargo'kväll och nu är det kulturnyheterna på tvn. Dom pratar om att många butiksanställda har klagat till facket om att dom är less på julmusiken i butikerna. OJ!! vad jag är glad att vi får välja vår musik själv på mitt jobb. I förrgår ville visserligen chefen att jag skulle sätta på en julskiva, men då sa jag ifrån! Jag brukar välja Star FM när jag får välja, för där är det bäst blandning och dom har faktiskt spelat julmusik lite lagom ofta den senaste veckan. Men inget Carolaskrän.
Han som talade för Handels på kulturnyheterna var förresten väldigt oförstående. Inte bra!


INTE snällt att visa Min bäste väns bröllop nu, jag måste ju sova! Vad är det med mig egentligen? Fråga ett: Varför ser jag hellre om filmer som jag har sett miljontals gånger istället för att se en ny film?
Fråga två: Var får jag min energi ifrån ibland egentligen?

Näe, ska nog lägga mig i sängen och kika lite på filmen och sen sova. Ska ju trots allt upp halv 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0