insikter

På julaftonen kommer jag att vara helt död! Jag börjar inse det nu, och då har jag bara jobbat tre dagar i rad varav idag bara drygt 5 timmar. Fyra dagar kvar, sen får jag vara ledig!

Jag har även insett att inom en snar framtid kommer varenda hushåll i Sverige, eller i alla fall varannat, att äga ett exemplar av Mamma Mia-filmen! Det känns som att varannan kund köper den, så det spelar liksom ingen roll vad tvn visar för program där på julaftonskvällen efter KarlBertil, för alla kommer ändå att titta på Mamma Mia.


Nä, nu ska jag värma en mugg glögg och sen ska jag nog sova ganska snart. Imorron väntar jobb 9.30-21 och sedan tentapub. Dagen efter har jag för ovanlighetens skull sovmorgon till klockan 11, men jobbar till 22.30 istället, döden död..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0