har återfått kollen

I början av veckan tappade jag bort min kalender. Sen dess har jag varit helt handikappad och varken vetat vad jag gjorde igår, ska göra idag eller ska göra imorgon. Hopplöst!

Nu har jag hittat den igen och känner redan ett visst lugn, nu har jag nämligen full koll på vad jag ska göra idag. Skönt! Om en timme, klockan 11.30 ska jag infinna mig hos farbror optikern (fast hon är en ung snygg tjej) i Luma, mitt emot mitt gamla hus. Sedan klockan 13 ska jag infinna mig uppe på maskin för att bli mätt runtom och på längden och så, för att en tjej som heter Emma ska kunna sy snygga kläder till mig som jag kan ha i spexet. Efter det vet jag inte riktigt om jag ska sitta i skolan och plugga eller om jag ska åka hem och först städa och sen plugga. Måste liksom städa för att kunna plugga, och det tar ju sån tid. Men jag måste å andra sidan städa innan imorgon i vilket fall. Får se hur det blir.

Kvällen blir nog i alla fall lugn. Ska skriva på den där låttexten och se på idolfinalen tror jag. Och plugga mekanik förstås.

Det värsta av allt just nu är att jag har tappat bort min sminkväska! Måste försöka hitta den idag också! Fast det sparar ju tid åt mig förstås, slipper ju sminka mig :-P

Igår upptäckte jag en fantastisk funktion på min dator (har iofs sett den tidigare men inte tänkt så noga på den). Den går i alla fall ut på att man kan ha ett gäng bilder som bakgrundsbilder och så byter den automatiskt mellan dem (man får välja tidsintervall själv). Så nu har jag gjort en mapp med favoritbilder som är mina nya bakgrundsbilder.
Shit vad osammanhängande det blev här nu, hoppas ni fattar.

Nu måste jag torka håret. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0