glömde en grej

Och precis när jag skulle gå och lägga mig och läsa klart min bok kom jag på att jag skulle skriva låttext ikväll. Det skulle nämligen in ett utkast på den idag (dvs igår den 12:e). Istället har jag legat i soffan och slötittat på idolfinalen och en massa repriser. Så istället för att läsa bok har det nu skrivits låttext. Det ska bli mycket spännande att se dels vad jag tycker om den imorgon (allt blir ju så mycket bättre när man är astrött) och dels vad de ansvariga för texterna tycker om den (har mailat iväg den för granskning). Jag har liksom inte gjort nåt sånt här förut så därför är det ju extra spännande! (Låten är till spexet alltså).

För övrigt om dagen:

Min optiker, hon den unga snygga, var tydligen och födde barn vilken sekund som helst, så istället fick jag gå till en annan tjej. Så nästa vecka får jag äntligen nya linser, det ska bli riktigt skönt. Det är inte så kul när dom börjar bli så gamla att optikern ser det tydligt.

Var till skolan och åt lunch. Är pank men har fortfarande lunchkuponger på Brazilia, det var god mat där idag så det var ju extra bra!

Sen skrev jag ut lite extentor och åkte hemåt. Bytte tunnelbana i Liljeholmen och åkte två stationer extra för att handla på Willys, sen promenerade jag hem från Örnsberg.

Sen har jag tvättat jättetvättberget Orvar och diskat jättediskberget Sven och inte städat så jättemycket utan som sagt legat i soffan och sett på tv. Blev så supertrött typ vid 21-tiden så jag var nära att slockna!

Nu ska jag sova. Imorron är det städning och tentaplugg som står på schemat. På kvällen är det utgång!

Kommentarer
Postat av: Ludde

Orvar och Sven alltså?!?! Jag trodde att vi i kören var männen i ditt liv?!?! Ja tydligen inte!! Skämmes!!



Örnsberg! Jag bodde ju där innan jag flyttade till roslagstull!! Bra område; åtminstone på sommaren när man kan ta en flaska vin och gå ner på berget och ha det trevligt en kväll!! Ses imorgon!!

2008-12-13 @ 02:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0