Du behöver inte läsa detta, det är mest bara för mig själv (så jag får skriva av mig lite)

Nu har jag sovit dåligt två nätter i rad, så inatt tänker jag bannemej sova gott! Imorron har jag dessutom sovmorgon till klockan 12 så det blir nog bra.

Idag nån gång mitt på dan blev jag astrött och var helt lost i hjärnan, som tur var så var det massor av kunder så dagen gick ganska snabbt. I slutet när jag skulle skriva mitt namn på ett papper stavade jag fel på mitt eget förnamn, jag tror det tydde lite på att jag var trött!

Och kolla på mig nu, nu sitter jag också bara och svamlar för mig själv (i skriftlig form då alltså)


Just det, jag har kommit fram till att jag har lite packningsproblem. På fredag ska jag nämligen börja packa eftersom jag är ledig då.
Så här ser det ut: På onsdag åker jag norrut till moren och faren, sedan ett par dagar senare åker vi tre, vad jag har förstått, (direkt?) till Frankrike. När vi har varit klart där åker jag hem till mig och dom hem till sig.
Alltså, jag vill ta med mig min dator för att se på film på tåget upp på onsdag, men då måste jag alltså även släpa med den till Frankrike.
Jag måste även släpa lillebrorns julklappspaket fram och tillbaka genom landet. Och mina egna, eventuella, julklappar måste jag också ha med mig till och från Frankriket.
Eftersom jag måste börja plugga diff i mellandagarna måste jag även släpa de grejerna fram och tillbaka till Norrland och Frankrike.

Jag undrar alltså om det stämmer att vi åker direkt Nyadal->Le Mans?
Maila mig om detta ni som vet! :)


Alltså, ni märker ju, hur flummig som helst i hela hjärnan! Måste nog sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0