bättre

Jaha, nu funkade det helt plötsligt att blogga från mobilen. Den här bloggportalen är verkligen instabil!

Nu är jag hemma och börjar må lite bättre efter min stressattack imorse. Visste väl att allt skulle lösas upp innan dagen var slut!

Jag har inhandlat allt jag behöver för att tillverka den sak jag ska göra till den stora festen. Däribland den vackraste sak jag någonsin köpt kanske! Jag är alldeles kär i denna sak och vill aldrig sluta titta på den! Har även fått tyget till klänningen jag ska sy så imorgon ska jag försöka sy den, det ska bli spännande! Fick även i uppgift att tillverka en annan sak liknande den första saken jag ska tillverka, och till det behöver jag en helt vanlig pomla eller dylikt. Var in på Konsum på vägen hem för att se om dom hade nån, men det verkade inte finnas. Vågade inte fråga heller för här nere vet ju ingen vad en pomla är.


Har värsta planen för kvällen också! Vi ska ju till eftersläppet på en fest på skolan (dvs inte gå på middagen). Det börjar klockan 22 så innan det ska vi förfesta hemma hos Sandra (s karl). Eftersom jag ska på fäncyfäncy tv-inspelning imorgon och ska vara på tv-huset klockan 08.45 måste jag ju åka hem ganska tidigt. Så planen är att bara dricka läsk när vi kommer till festen och åka hem absolut senast med tunnelbanan som går 00.40. Dvs inte så lång fest för mig men det är nog bra!


Ooo, en sak till har jag att rapportera! Värmeljusen från Clas som jag köpte i förra veckan är ju hur bra som helst, de brinner verkligen hur länge som helst!! Har haft samma ljus tända två kvällar i rad och de är fortfarande inte slut! Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0