wööwöö efterfeeeest!!

Dagens stora fråga är: Varför åka hem och lägga sig och sova natten till veckans enda lediga dag när man istället kan åka på efterfest allra längst ut i tjottahejti istället???


Som tur var så var vi ganska många på alla de där ölarna (du kan vara lugn mammsen, ingen redlöshet för min del). Det var en grymt rolig dag igår, jag har träningsvärk i skrattmusklerna!! Roligast var nog när jag fick mitt andra smeknamn någonsin i hela livet, Goncha. Kan tyvärr inte förklara hur det kom till men jag kan eventuellt be namnuppfinnaren rita en karta eller nåt.

Annars händer det inte så mycket, jag ska tvätta om en timme och kanske försöka städa lite också innan mina tre hotellgäster kommer. Borde gå och köpa toapapper till dem också, och kanske lite frukost som de kan knapra på innan de beger sig ut i världen (två av dem alltså).

Nån dag den här veckan som kommer måste jag verkligen försöka styra upp mitt liv också, och typ ta reda på vad jag ska läsa för kurser i höst och hur schemat ser ut! För jag har förstått det att snart börjar faktiskt den riktiga skolan och då måste man försöka vara lite seriös också och inte bara hålla på med sånt där annat (=mycket svår balansgång!).
Det finns ett gäng andra grejer jag måste göra också, men som sagt inte idag, annan dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0