What about me me ME?

Oj vad länge jag har sovit nu! Vaknade vid midnatt och kände mig nästan utvilad, sen somnade jag om ÅTTA timmar till! Hur fantastiskt är inte det när man har sovit alldeles för lite alldeles för många nätter i rad???

Jag väntar fortfarande på att min förkylning ska gå över. Den är riktigt riktigt mesig och sitter mest i nackspärret och pyttepyttelite i näsan. Så länge den håller sig ifrån halsen och rösten är jag nöjd, för sätter den sig där försvinner den aldrig. Frågan är hur det blir om jag får för mig att dricka alkohol nån kväll? Igårkväll var jag på pub men drack bara läsk och loka, för det är ju också gott!



Dom hära borde också ha haft en blogg där dom bara fick skriva om me me me! (Tänker alltid på det här klippet när jag svamlar på om me me me)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0