intervju

Så, dagen skall summeras, detta med en miniintervju med mig själv.


Ja, sköna fröken Wärmegård, har det åkts till Sickla?

Jodå, det blev en tur dit.

Var det sig likt?

Ja och nej. Kära gamla Luma var sig ganska likt, fast i Mårtensdal hade dom byggt en massa nya hus och fått en massa nya affärer och restauranger och till och med Subway!! I Luma däremot hade flera butiker slagit igen, mycket märkligt. Även i Sickla hade det byggts nya hus sen sist.

Shoppades det några dragkedjor?

Japp, två stycken, precis som planerat. Det blev svarta, 20 cm långa.

Shoppades det något mer?

Jo, lite andra nödvändigheter, typ schampo och lite mat och lite andra grejer.

Sen då? Åkte du hem och städade då?

Eh, det är ju tanken som räknas, men nej, jag åkte hem och sydde fast mina dragkedjor där dom skulle sitta istället.

Okej, men det kan väl inte ha tagit hela dagen?

Näe, kanske inte, men det blev lite mer sytt också, eller ganska mycket faktiskt, ända fram till nu faktiskt.

Jaha, där ser man. Blev det fint då?

Ja, såklart! Mycket fint blev det!!!

Men vad är det du syr egentligen?

Ja, syr och syr, pimpar skulle jag nog hellre kalla det.

Ahaa, hon är lite hemlighetsfull... Men har du fått nån mat i magen då?

Jodå, det blev lasagne dagen till ära. Perfekt till matlåda de två sista dagarna på jobbet.

Okej, så du har alltså inte gjort nåt annat än att sy och äta lasagne på hela dagen???

Jo, jag har ju tittat på mitt tv-seriemarathon typ 12 avsnitt också!!!

Jamen dåså...

Kommentarer
Postat av: Sivan

hahahah, vi är så lika varann.

Postat av: Lisa

Jepp, enda skillnaden är vilka tv-serier vi marathonar

2008-08-12 @ 22:19:58
URL: http://melajjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0