uppäten

Om jag fick ett par myggbett där i måndags så var det ingenting mot för vad jag fick igår!!! Jag är seriöst typ helt uppäten! Varför är det så himla mycket mygg nu för? Och varför är dom så stora och biter så mycket??
Jag är i alla fall glad att jag inte är lika känslig mot myggen som jag sett andra som är, mina myggbett håller sig på mattan och är så stora som myggbett brukar vara medan andra får stora svullna bölder. Läskigt!

Dessutom har jag gått och blivit förkyld igen. Säkert bara för att jag gick och sa igår att jag var så himla frisk (och kanske lite för att jag vrålade lite i blåsten på Liljeholmsbron inatt).

Undra om man får blåmärken i hårbotten om man slår sig? Det är ju liksom rätt svårt att veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0