trötter

Nu är det snart sovtajm hos mig. Inatt är det bara jag som sover på hotellet och jag har heller inte några bokningar nu på ett tag.

Imorron börjar den riktiga skolan igen. Jag är sjukt otaggad! För två veckor sedan var jag riktigt taggad att börja plugga, men nu är jag mest bara trött och vill njuta av allt roligt istället för att kasta mig in i diffboken. Jag kommer iofs inte att hinna plugga nåt den här veckan.

Nu ikväll har jag haft bakiskväll med Emma. Sjukt längesen jag träffade henne, så det var trevligt! Jag käkade pizza och hon käkade godis och så såg vi på Music & Lyrics och Saltkråkan.

Jag hoppas verkligen att mitt halsont har gått över tills imorron, för jag har INTE tid att vara sjuk nu! INTE!

Nu är det Princess Diaries 2 på tvn, fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0