torr och blöt

Nu har jag precis kommit hem. Åkte en sväng till en blivande co-worker och pysslade lite inför kommande äventyr efter jobbet. Dessvärre tänkte jag helt fel när jag skulle hitta till honom från tunnelbanan och gick många kvarter åt fel håll, ända bort till hotellet där brudparet bodde för några veckor sen (långt förbi Sandras boyfriend). Så jag fick gå tillbaka och gå rätt i spöregnet. Var helt genomblöt när jag kom fram. Sen efter nån timme skulle vi hemåt igen och nu är jag typ mer än genomblöt. Har slängt av mig alla kläder och virat in mig i två varma och torra täcken, för mer sjuk än vad jag redan är vill jag inte bli!!!

Jag tror även att jag har lyckats glömma plånboken på jobbet, jag som tänkte shoppa imorron... :/ Men jag kan ju lika gärna shoppa lite i Kista. Måste dock till en tygaffär och köpa dragkedjor, men det kan jag kanske göra i Sickla eller nåt, så kan jag ta en tur på Willys också. Det var ju hundra år sen jag var där. Ska iaf köpa en sovsäck hos Clas. Jaja, vi får se hur det blir med turerna.

Försökte även byta bort min snygga skärm mot en kamera med min chef, men han försökte lura mig till att sälja den till honom för en tusing. Knappast!



Nu ska jag fortsätta mitt marathon en stund och äta äggmacka, sen ska jag sova i minst tio timmar!

Kommentarer
Postat av: Sivan

Utmanad!

2008-08-05 @ 15:48:48
URL: http://sexhumorfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0