sovtajm

Ja, nu är alltså tävlingen avgjort. Tyvärr uppdateras listan bara en gång om dygnet så jag får veta först imorron hur det har gått. Måste åka tiiidigt till jobbet för att se om jag har lyckats pricka in 28:e platsen. Föga troligt...


För övrigt är jag förkyld. Har känt mig lite småsnuvig hela veckan (förmodligen på grund av badandet) men igår slog det till ordentligt på grund av att jag sov lite dåligt. Så jag gick till hälsokosten och apoteket och köpte lite dunderpiller och hoppas att jag slipper halsont åtminstone, så länge det bara sitter i näsan och bihålorna är det ju rätt lugnt, men blir det hosta kommer jag att dunderhosta hela hösten...


Både igår var det en supersöt liten unge på jobbet. Hon var superintresserad av alla grejer jag hade, och jag fick flasha med alla mina fyra stämplar och mina plomberingsklistermärken. Idag kom hon tillbaka bara för att få stämplar på sitt papper. Cute!!


Och i förrgår var vi ju på bio! Tänk att dom har lyckats pricka in två höjdarfilmer på bio samma sommar!! Den här gången såg vi Sex and the city! Hur bra som helst ju! Mer romantiska filmer till mig tack!!!


Nu ska jag sova så jag blir frisk nån gång. Håll tummarna så meddelar jag imorron hur tävlingen slutade. Om resultatet nu inte kommer att revideras ifall vi får returer, de kanske har nån veckas väntetid innan slutgiltiga resultatet medges. Vad vet jag, hela tävlingen är ju så flummig så ingen fattar ju vad den går ut på egentligen...

Kommentarer
Postat av: Sandra

halluu, vet du om de går nå omtenta i ljud och vibb? ja har noll koll och schemageneratorn vill itne alls hjälpa mig :(

2008-08-04 @ 07:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0