schukt schöna schorts

Igår var en schukt rolig kväll. Det schöngs, schkålades och vanns tävlingar. Det schimmades även i havet, fyra gånger, två frivilliga, en efter tjat och en iputtning. Efter badet och innan dansen hade vi ett medelstort möte med min ständigt växande fanclub, det finns nog inget jag gillar mer än att prata om hur bra jag schälv är med andra som tycker likadant!!! :-P Det måste vi göra om schnart igen! :-D
Schen dansades det hela natten, eller i alla fall tills alla andra gick och la sig eftersom att jag hade med min schtora madrass som typ bara ryms på dansgolvet. Typ en kvart senare var det väckning och frukost och schtädning och hemfärd, så nu är jag hemma och schka schova ett par timmar innan jag kan göra nåt annat.

Måste bara visa en rolig bild också.


Schamma rör schom det schprutade MASSOR av vatten i för nån vecka schen, men nu har nån lagt dit en plasthandske schom är typ vattenfylld. Är jag schukt trött eller är det schukt roligt?

Kommentarer
Postat av: Junior

Schälv är man schukt avunschuk...

2008-08-17 @ 18:29:49
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0