sadla om?

Vad gör jag på KTH??? Idag har jag gjort nånting som var SÅ mycket roligare! Nämligen åkt lastbil! En helt ny Scania som var pimpad med micro, kaffemaskin, loftsäng och kromade fälgar. Jag åkte iofs uppe på loftet, så jag såg inte så mycket mer än marken där nästan fyra meter ner, men det var SÅ coolt! Så jag måste eventuellt sadla om. Fast Scaniakillen föreslog att jag istället kunde jobba med hyttinteriör hos dem så det kanske får bli det istället då.

Kolla vad högt upp jag låg!

För övrigt tror vissa av mina kamrater att jag har fått borrelia i foten. Jag hoppas verkligen inte det eftersom att jag är lite påläst om vad det kan få för konsekvenser... Min teori till det stora svullna ringformade bettet är att jag går och sparkar på det hela tiden (fattar inte att jag aldrig lär mig att jag har fotknölar där, sparkar verkligen alltid på dem! Det är dödendöd för mina fotknölar när jag har träskor!) och att det sprider sig typ som ringar på vattnet.

Till råga på allt så har jag tandvärk! Jag har ju lite för trångt i min mun, mina tolvårständer har ju inte ens kommit upp helt. Och nu är det en visdomstand som gör sig påminnd igen. Men jag var in på apoteket och köpte sånt där skölj, så jag hoppas att svullnaden lägger sig snart. Jag passade även på att fråga vad jag skulle göra åt alla myggbetten, och hon tipsade om kortisonsalva och xylocainsalva. Och av en händelse hade jag ju båda två hemma redan, så nu har jag xylocainat alla mina 28 myggbett.

Och kolla här vilken söt kissemiss, ehrm, hund, jag träffade idag!


Nu ska jag laga grekinsprierad paj. Mums! Egentligen skulle vi ha lite drinkprovning inför kommande evenemang, men det blev inställt.


Kommentarer
Postat av: Ludde

Jadu Lisa, hade du stannat så hade du fått köra lastbilen också! Du kan ju prata med Terese, hon var med! Sjuukt kul!



En annan sak.. Angående myggbett, jag räknade och jag har någonstans ungefär lika mycket myggbett. Så jag tog antihistamintabletter, finns receptfritt, funkar klockrent för mig! Myggbetten slutar klia!



Ha det!

2008-08-29 @ 19:35:33
Postat av: Adeliina

Hm, blev lite fundersam när jag såg bilden med hunden där.. Det såg ut som att det saknas minst en spyget, eller är den bara inte med i bilden?

2008-08-29 @ 23:48:21
Postat av: Lisa

Ja, jag funderade också lite på det. Kanske är det så att hundens ägare är lite villig.. :-P

2008-08-30 @ 09:39:41
URL: http://melajjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0