näst sista dagen

Tänk att även denna sommar ska ta slut. Idag ska jag jobba min näst sista dag på jobbet.

Inatt drömde jag nog mardrömmar om allt man kan drömma mardrömmar om. Jag minns inte så mycket om vad de handlade om, men jag minns att jag drömde att jag drömde mardrömmar, snacka om att man har varvat drömmarnas värld då!

På tal om att varva har jag ju fortfarande inte utfört den utmaning som Sivan skickade på mig häromveckan, mest för att jag inte riktigt har orkat sätta mig in i vad det är jag ska göra. Kanske tar tag i det ikväll, vi får se.

Nu ska jag käka frukost och sen ska jag åka till jobbet. Jag älskar verkligen ljudet av fingrar som smattrar mot macbooktangenter!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Usch för att sommarn slutar snart! :( Det var inte så mycket.... Puss

2008-08-12 @ 08:08:28
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0