morgonsvammel

Nej! Jag är fortfarande handikappad i halva ryggen! Imorron kommer jag inte att kunna röra mig. Typiskt!

Nu ska jag käka frukost. Har nyss varit ute och lekt gömma nyckel och hoppas verkligen inte att nån annan än lillebror hittar den för i så fall blir det här eventuellt det sista jag skriver på ett långt långt tag!

Åhh, på tal om lillebror. Igår lyckades jag äntligen se hans slutföreställning! Jag har ju LÄTT världens tuffaste lillebror! Tyvärr finns inte klippet på youtube så jag kan inte visa. Imorron ska han på audition för Cirque du Soleil, värsta värsta!
Har fortfarande inte fått nåt bra svar på hur länge han ska stanna här i min lägenhet, men det vore ju kul att träffa honom lite längre än typ två minuter den här gången...


Helt seriöst! Jag kanske borde starta ett företag jag också, så jag kan börja ta betalt av alla som kommer hit och sover på Hotell Wärmegård. Med start idag kommer jag att ha folk här varje helg i minst fyra veckor. Och lillebroren blir den tredje personen som sover över hos mig den här veckan! Nice! Det är kul med sällskap som omväxling ju! (Fast inatt är jag ju borta förstås) (STÖKA INTE TILL! Städa hellre!)


Frukost var det ju! Bye

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Hej syster.

Nu skall jag snart sova i din säng, jag lovar att inte fisa.



Jag hittade din dator och lånade den. Hoppas du inte misstycker.

Jag stannar så länge jag får, om du slänger ut mig kan jag flytta någon annanstans...



Vi ses någon dag!!

2008-08-17 @ 00:01:36
URL: http://nilswiththepole.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0