men jag vill ju leka nuuu!!

Vad drygt det är när man köper nya prylar, att de behöver laddas innan man kan använda dem alltså!! Det kliar i fingrarna och jag vill leka nu nu nu! Typiskt!

Förhoppningsvis är den väl fulladdad om typ två timmar, då kommer J hit och sen ska vi till Leffe på fest. Då ska jag testa vad face-detectionen går för (min gamla hade inget sånt). Kameran har även ett självporträttsläge som piper ett positivt pip om ansiktet är i bild och ett negativt pip om man simmar ur bild. Supersmart ju!

Kommentarer
Postat av: Junior

Du får väl lägga ett frslag att alla produkter ska säljas med fulladdade batterier.

2008-08-07 @ 20:35:06
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0