jordens äckligaste plats??

På mitt jobb delar vi personalingång med bland annat McDonalds. Jag vet inte om det är människor eller grisar som jobbar på hamburgerrestaurangen men väldigt ofta misstänker jag det senare för den ingången och hissen är verkligen jordens äckligaste plats! Det är kaffe/läsk/glassklet överallt på golv och väggar och massa fimpar och äckel som stinker värre än hönsbajs (och det luktar asäckligt).

Så här ser det ut:


Och så här ser det ut i hissen, som här är förhållandevis ren...


Och så här ser det ut när man kommer upp, dörren till höger är vår ingång, belamrad med McDonaldsskräp...


Var glad att det inte är luktblogg, för det luktar HUR ÄCKLIGT SOM HELST där!!!

Kommentarer
Postat av: Junior

Ska jag se det som en utmaning? Jag kan säkert slå vad om att jag hittar en äckligare platts på Gröna Lunds område om jag letar ordentligt. Som sagt lukten kan jag inte säga såmycket om...

jag återkommer när jag hittat något...

2008-08-14 @ 22:07:58
URL: http://www.metrobloggen.se/MaskinJunior

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0