inte alltid världens tuffaste lillebror...

Jag kan ju säga så här att det var tur att lillebrorn diskade och torkade spisen igår för annars hade han legat på ännu mycket mera minus just nu!

Vaknade av att telefonen ringde klockan 02.15 med okänt nummer. Tänkte att det var väl lika bra att svara med tanke på vad det är för dag idag. Det var lillebrorn. Han ringde för att han eventuellt hade hittat nån som var bättre än mig på Singstar och så tyckte han att jag skulle komma dit och battla. Till Uppsala. Klockan kvart över två, natten innan skolan börjar. Idiot!
Jag var så arg på honom då!!!!! Snälla söta lillebror, gör inte om det, inte när du vet att jag ska upp tidigt dagen efter, snälla!!!

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Jag var inte i Uppsala, jag var nära din lägenhet på efterfest.

Förlåt för att jag väckte dig, men du hade kunnat sätta joseful på plats. Hon sa att hon var okrossbar i singstar, men vågade inte battla mig på nåt annat än easy och gnyr bara melodi i microfonen.

2008-08-19 @ 02:09:51
Postat av: Lisa

Töntigt, jag hade (som du vet) regerat. Easy är för mesar!

2008-08-19 @ 08:16:03
URL: http://melajjza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0