ett eckligt inlägg!

Ibland saknar jag tiden då jag inte kunde rapa. Jag lärde mig ju det för två år sen ungefär. Kan ju fortfarande inte göra det på beställning eller så, men när det trycker på inifrån så kommer det ut som en rap numera vilket är väldigt väldigt skönt! Förut hade jag ju magknip dagligen. Men ibland saknar jag detta, till exempel när jag äter makrill. Det är ju sjuuukt äckligt att rapa makrill! Man blir verkligen inte av med det heller, vad man än äter, man rapar ändå makrill hela dagen! Ägg är också äckligt att rapa. Häromdagen åt jag en ägg-och-makrillmacka, sjukt äckliga rapar!

Nåt som däremot är roligt med rapar är när Mr Stiff ska försöka rapa som denhära:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0