dumma mjölken

Ibland när jag sitter och äter frukost blir jag irriterad på mjölkpaketen, att dom aldrig byter tryck! Det är ju liksom samma tryck varje dag.
Varje gång inser jag efter en stund att det inte är så konstigt eftersom det är samma mjölkpaket varje morgon. Jag är ju liksom bara en person i det här hushållet och det går ju inte åt så mycket mjölk när jag bara har det i morgonteet.

Nu ska jag städa hela lägenheten, sen ska jag duscha och fara till Kista och hämta min plånbok. Jag håller på med ett superäckligt projekt. Försöker lära mitt hår att det inte behöver tvättas varannan dag, och så här femte dagen utan tvätt är det superduperäckligt, så idag blir det tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0