dödendöd

Yeey, snart löning, fick lönebesked idag. Har en hel hög med post som jag inte har orkat öppna den här veckan, men lönebeskedet slet jag upp så fort jag såg det i brevlådan. Det är tråkigt att vara fattig, men på måndag blir jag rik en kort kort stund, tills jag ska betala av alla mina skulder till alla jag känner (typ).

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag sysselsätta mig med min favoritsysselsättning ett par timmar (dvs inte mitt tv-serie-marathon utan den andra favoritsysselsättningen).

Det är förresten kul med folk, pratade med två helt okända människor på tunnelbanan hem nu, hade nog inte gjort det om jag hade gått klädd i jeans och t-shirt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0