Döden död!

Vilken förskräckligt hemsk dag det här har varit. Jag har inte alls varit mig själv, trodde ett tag att jag typ skulle svimma eller nåt. Men eftersom jag kan mitt jobb rätt bra gick allt på rutin och till slut var dagen slut och kassan stämde och vi fick gå hem glada och nöjda.

Nu ska jag sova, imorron är det 080808, grattis lillpippi på tvåårsdagen då!!! Och jag jobbar 9.00-21.30 och sen är det ju stor fest i hela stan. Tur att jag bara ska festa på lördag och inte jobba :-P

Gonatten.

Ooo, förresten, jag måste ju berätta om vad jag shoppade idag!! En sovsäck!!! :-D Jag har typ aldrig ägt en sovsäck men nu gör jag det! Hurra för mig! Och så köpte jag en jättemysig halsduk från Race Marin för halva reapriset, dvs 24 spänn! Värsta värsta ju. Funderar på att köpa en likadan rosa också. Tyvärr orkar jag inte fota det jag har köpt trots att jag har en ny kamera. Köpte även en ny väska till kameran, den jag köpte igår var för liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0