dagens datum den här tiden

Idag har vi varit på turistäventyr. Det var vi som var äventyret för alla turistbussar som åkte förbi från färjan i Frihamnen.

Det blev en väldigt tidig hemfärd för mig idag. Måste verkligen städa hela lägenheten (jag vet, jag skriver alltid att jag ska göra det men gör det ju aldrig!). På torsdag får jag nämligen ännu en övernattningsgäst, nämligen mammsens bästis och innan hon kommer måste jag ju i alla fall ha dammsugit överallt! Sen ska jag göra en annan grej och avslutningsvis ska jag se Princess Diaries på tvn. Först av allt ska jag sova! Skönt!


Jag har verkligen världens skönaste säng! Jag skulle kunna bo här (ligger i den nu alltså). Den är så skön att man känner typ inte ens att man ligger i en säng. Och just nu när jag skrev det där var jag tvungen att kliva ur sängen för att jag råkade knövla in hela linsen i ögonvrån. Så nu har jag bara en lins i, vet inte om det är så smart, men den jag har kvar är i alla fall den man kan ha i 6 dygn i sträck, sen att jag bara ser med ena ögat är ju en helt annan grej. Sova var det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0