dagen som inte fanns

Nu har klockan blivit ett och det är sovtajm för mig igen. Trodde aldrig att jag skulle bli trött igen efter tio och en halv timmes sömn, men nu kan jag knappt hålla ögonen öppna igen. SKÖNT att jag är ledig imorron också!

Planerna för morgondagen är att åka till Sickla, köpa mat på Willys och två dragkedjor och lite andra grejer på tygaffären och sen ska jag städa hela lägenheten och göra mig av med lite grejer (typ ta ner dom till förrådet), måste ju ha lite bättre ordning om jag nu eventuellt får en inneboende några nätter, och dessutom kommer det ju folk och sover över typ varje helg framöver och jag kommer ju inte att ha tid att städa nåt då..
Japp, det låter som en bra plan. Jag kom på den nu, ja inte det där med dragkedjorna alltså, men det där med städningen.

Nä, sova nu. Har absolut inte gjort nånting idag förutom att facebookat lite bilder från veckan, ätit inte så god sparris och avslutat tredje och påbörjat fjärde säsongen av tv-serien jag marathonar. Hittade förresten massa frukt i kylen, frukt är nästan ännu godare än pizza när man är bakis, om frukten är kall och saftig alltså. Jag hade jättegoda vindruvor, jättegoda äpplen och världens godaste och perfekt mogna nektariner! NIIICE!!! Det slog nästan den gången jag hade en halv vattenmelon i kylen en bakisdag, nästan alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0