blått blått blått

Det här har varit en stört konstig dag. Har inte varit i Kista och hämtat plånboken. Har däremot haft marathon i tio timmar i sträck ungefär. S J U K T!!! Har under tiden sytt ett stiligt klädesplagg som jag med glädje kommer att bära ett gäng dagar i sträck. Kan tyvärr inte visa vad det blev eftersom, hrm, jag inte har någon kamera.. :)

Nu måste jag få nån slags mat i min stackars kropp. Har dessvärre ingenting i kylen och orkar inte åka till Kista ikväll, så det får bli en tur till nåt bra Ica. Thanx kära föräldrar (i förskott för maten alltså).

Har även fått en utmaning av systrarna. Vet inte riktigt om jag förstår utmaningen, är rätt hjärntvättad av tjugofem avsnitt på raken. Måste ut i regnrusket nu och rensa hjärnan! :-P

Just det, min lilla bror kommer till stan ikväll. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0