blåa gubbar utanför fönstret

Nu har jag haft min nya kamera i en vecka. Är det inte konstigt att jag fortfarande inte har bloggat en enda bild från den?? Dålig stil tycker jag!

Dom håller på att renovera fasaden på huset mittemot mitt. På typ tre dagar har dom smällt upp en tjusig byggnadsställning där och just nu ser jag fyra, nej fem blåa gubbar där. Jag har ingen rullgardin. Just nu ser det ut som att dom tittar hit allihopa, och typ väntar på att jag ska kliva ur det täcke som jag sitter invirad i. Troligt att jag tänker bjuda på det, NOT! Nädå, jag är smidigare än så! :-D


Igår köpte jag två tjusiga halsdukar. Köpte en på halva reapriset förra veckan, en rödvitrandig från racemarin som var jättejättemysig. Tjufyraspänn liksom! Så igår köpte jag en likadan ljusrosavitrandig och så köpte jag en grå också för nio spänn. Nice, 33 spänn istället för 249 som de hade kostat tillsammans förut!

Nä, här kommer min första bild, ni måste ju få se vad jag menar!


Frukosttajm!


Och kom ihåg!! Idag är sista chansen på hela sommaren att komma in och säga hej på jobbet! Do it! Förgyll min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0