20 frågor

Tänk att jag fortfarande är medlem på Lunarstorm. Har seriöst haft samma konto där i över åtta år. Är dock inte inne där så ofta, typ nån gång i månaden, fråga mig inte varför. Tycker dock att dom har roliga "20 frågor" där, här är mina med svar:


1. Värsta känslan?

Måndag morgon de dagar skolan börjar klockan 8!

2. Bästa känslan?

Fnitterpirr i magen innan man somnar


3. Din första tanke när du vaknar?


Hur länge kan jag snooza?


4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Canneloni Macaroni (Lasse Holm is the shit!)


5. Har du någonsin varit kär?

Flera gånger, väntar på nästa

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?


Tavlor och hyllor, såklart

7. Vad har du under sängen?


Sänglådor fulla med lakan och väskor + en massa damm och lite andra prylar


8. Ser på?

Macbook (daah!)

9. Lyssnar på?

Talbok (fast just nu kylskåpets surr)


10. Skriv nått smart!


F=ma ...ehh?


11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Mormor, vi har en del ouppklarat (vårtknytning)

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?

...När ses vi nästa gång då? Kram

13. Vad vill du bli när du blir stor?

Chef

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?


Glad, positiv, lojal och rolig (hoppas jag iaf) :)

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

Varför ska detta vara den svåraste frågan?? Hmm.


16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Singstar, snart där (??)


17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?


Lovehandles

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?


Teleporteringsmöligheter

19. Vad är du beroende av?

Datorn

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?

Hängmatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0