vet inte hur man gör

Vad kul det är när man får höra att man ser så trött ut som man känner sig... Not!

Ikväll har jag i alla fall tagit mitt första SM-guld, dvs närvarat vid ett helt SM (sektionsmöte) (då får man en tjusig medalj) (men jag borde nog snarare få medalj i att försätta mig själv i märkliga situationer). Kom nyss hem och är helt död. Men det var intressant men lite tjatigt då samma frågor togs upp gång på gång.

För övrigt har jag suttit i datasalen hela dagen ungefär (var seg imorse såklart) och studerat teorier bakom informationshantering. Hittade riktigt bra artiklar som nog kan ge en hel del bakgrundsfakta. Bra. Annars går projektet lika segt som vanligt.

Under SM hann jag även med att skriva ihop spanskainlämningen tills imorron, med hjälp av Nisse (inte bror utan kamrat), så nu slipper jag i alla fall göra det imorron och kan ägna typ hela dagen åt att skriva mera rapport.

Nu är bara frågan om jag ska sova på en gång eller göra en helt annan sak först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0