världens bästa optiker

Den här dagen började som vanligt med en stor smäll. Idag började dom spränga redan klockan 07.45...

Vid halv 10 åkte jag iväg med den gamla välkända tvärbanan, ända till good old Luma. Saknar det faktiskt lite, själva området.
image315

image316


image317

Cykeln stod kvar också, ska ta och cykla hem den nån dag..

Anledningen till att jag åkte dit var ju att jag skulle till optikern. Mina linser var ju säkert tre månader (månadslinser) så det var verkligen dags att skaffa nya. Min optiker är helt sjukt bra, jag blev väldigt nöjd med hennes jobb i somras och minst lika nöjd nu. Synen hade inte förändrats så mycket och jag får behålla mitt evil-eye på vänsterögat (en torisk lins som är lite större) men så får jag perfekt syn också. Tills evil-eyelinsen kommer in får jag dock ha en likadan som på högerögat, även med denna har jag i stort sett perfekt syn, men min superoptiker tycker att jag ska se skarpt på både långt och kort håll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0