utsövd i alla fall

Fredagkvällar är helt körda när det gäller att få nåt gjort. Igår tänkte jag ju plugga (dödsdömt) och städa (no way). Istället gick jag och la mig vid halv 11-tiden för att se slutet på Notting Hill från sängen (för den är ju så fin), men somnade och vaknade till eftertexterna. Ingen romantik här inte!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta frukost och sen åka och jobba sådär en 9 timmar eller så. Dom har gjort om schemat så jag vet inte om jag slutar 21 eller 21.30 numera, men det visar sig. Hoppas på det tidigare så jag hinner hem ordentligt och piffa mig inför kvällens maskerad. Jag ska ju bara på eftersläppet, så jag får inte komma innan middagen är slut. Och så ska jag försöka åka hem medan tunnelbanan går också, har inte råd att åka taxi och jag ska ju faktiskt jobba imorron också.

Ha en bra lördag - hoppas att det regnar... :-P (Närå, bara lite..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0