stegar framåt, eller?

Imorse tänkte jag ut en sak som jag skulle låta bli idag. Hur länge höll det då? Tio minuter kanske. Bajs. Dålig karaktär.


För övrigt har dagen varit helt okej. Solen sken, jag satt ute och fikade två gånger vilket var riktigt nice. Resten av dan satt jag inne i datasalen (som jag skrev förut) och åstadkom ungefär en halv A4.

Efter detta promenerade jag i vårsolen till hotell Kom och hälsade på lilla mammsen. Lånade även hennes dator för att skicka in deklarationen. Detta tog gryyyymt lång tid pga kombinationen seg dator/segt internet. Men nu är det gjort och nu är det bara att vänta på pengarna.


Imorron ska jag göra nåt jag aldrig gjort förut, nämligen gå på SM. Ska även försöka skriva ihop ett gäng sidor till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0