sovtajm

Det är inte mänskligt vad trött jag är nu. Har varit på i-spexet ikväll, det var riktgit bra. Hade inte så höga förväntningar, det var sådär förra året, men det var super. Sen när jag kom hem var jag tvungen att skriva rent intervjun från förut idag, eller i alla fall lyssna igenom den och skriva ner det som sas, så får jag skriva rent den sen. Vettetusan hur jag ska få ut nåt vettigt ur det där. Måste nog fixa två intervjuer till för att få ihop en bra rapport, trodde det skulle räcka med en. Tiden är knapp! Väldigt knapp! Och jag är slö.

Imorron måste ni titta på Så ska det låta, för jag är med!! Sitter strax bakom kapellmästaren, på andra eller tredje raden om jag inte minns helt fel. Kanske var fjärde också, men jag borde synas lite iaf. Själv ska jag på grillfest, men eftersom det sänds på SVT så kommer jag nog att kunna se det nån annan gång (det är ju minst 4 repriser). Kan tyvärr inte skvallra om vilket lag som vann, för det har jag glömt. :-P


Nu ska jag sova. Sover så sjukt skönt bland mina nytvättade täcken och kuddar! Lovely. Det är värre för skolgången...

Imorron väntar CAD, eventuellt bruxförsäljning, mathandling till typ 92 personer på lördag samt grillfest. Men det blir en tidig kväll, klockan 7.30 eller så på lördag ska jag vara i skolan. Helt sjukt tidigt!!! (Har nog inte klivit upp så tidigt på hela året faktiskt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0