sorry sorry

Om man är som jag, lite lagd åt jordaxelhållet, så kan man väldigt lätt få för sig att den snön som nu ligger på marken/träden/bilarna utanför bara beror på att jag köpte vårskor igår. Blä för detta! Vårskorna får vänta och jag får trampa snett i mina stövlar ett tag till.

Sen undrar jag när jag ska lära mig att gå upp tidigt på morgnarna??? Tror inte att jag vet nåt i hela världen som är så skönt som att somna om på morgonen. Det är nog det här tomma schemat som gör det. Ska jag upp och träffa någon eller möjligtvis på nån viktig lektion eller föreläsning så brukar jag kunna komma upp, men som det ser ut nu så har vi i stort sett bara individuellt arbete. Är det bara jag som blir lidande, ja då ligger jag hellre kvar och blir det. Typiskt!


Idag är det jobba med projekt som gäller fram till 3 ungefär, sen åker jag till teatern (yeey!!). Synd bara att lilla mammsen blev sjuk och inte kan komma och titta. :( Hon får köpa dvdn sen :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0