seriöst höres uppleva

Nu är det snart dags att sova igen. Skönt! Tvingade upp mig själv efter att ha sovit typ 4,5 timmar och är minst lika trött nu, så snart blir det sova säng igen.

Kanske ska berätta lite om gårdagen. Dagen började ju jättejätteomänskligt tidigt, redan klockan 6. Var helt borta när väckaren ringde och visste inte alls varför jag skulle kliva upp. Som tur var så hade jag ställt två väckare och kom ganska snart på vad det var jag skulle göra.
Duschade jättelänge och blev sen såklart. Kom fram till Smörjis vid kvart i 8 ungefär, skulle ha varit där halv. Men det visade sig inte göra så mycket eftersom att en annan i gruppen försovit sig. På grund av detta kom vi iväg ungefär 45 minuter sent. Jag var även rätt hungrig eftersom jag inte hade nåt bröd hemma, så jag tvingade bilen att svänga in på McDonalds för lite frukost. Samtidigt åkte den abbonerade bussen förbi oss så vi, som skulle fixa välkomstfika till alla, kom fram sist.
Sen flöt dagen på rätt bra ändå. Lunchen blev lyckad och klar i tid och middagen blev lite försenad, men det berodde inte så mycket på oss.

Efter middagen var det fest. Det var grymt kul. Allt vinet tog slut också, riktigt praktiskt med påsen som såg ut som marinad.. :-P

Måste säga att gårdagen var grym för mitt ego! Fick massa trevlig uppskattning för bra uppstyrning i köket och så hann jag även med att ha ett styrelsemöte i min alldeles egna fanclub, då både ordförande och sekreterare fanns närvarande. Jag menar, jag vet ju att jag är bra, men det är ju kul att andra också tycker det..


Osammanhängande som vanligt. Sova kanske?!


Jo, just det, kan meddela att det syns en liten bit av en blivande växt i en av krukorna nu! Ska ta bilder så fort det syns lite mer!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är sekreterare :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-04-21 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0