RIP kära kamrater

Nu är det dags!! Gympaskorna, som fyller 10 år i år, lämnade jag hemma hos Måns efter förfesten i lördags och igår bad jag honom slänga dem för att slippa göra det själv. Och stövlarna ska jag inte använda en dag till efter denna! Har helt sjukt ont i foten och benet och ja, typ hela kroppen för att den är så trasig. Sorgligt men sant.

Så nu lider jag väldigt mycket av skokris om det inte är torrt väder imorron. Vill ju inte använda nyskorna om det är lerigt och smutsigt och blött på marken. Vet faktiskt inte alls vilka skor jag ska ha imorron.


Ikväll har vi i alla fall spelat spex igen. Imorron är sista föreställnigen och jag börjar få separationsångest. Har insett att det är helt sjukt lite kvar av terminen. Om ungefär två veckor ska vi vara klara med kandidatarbetet, jag har inte ens börjat. Eller, jo, bokade en intervju med två snubbar på Scania i morse, och hoppas på att kunna boka ytterligare en imorronbitti. Men så mycket längre än så har jag inte kommit. Bajs.

På spexet ikväll fick vi även äntligen genomföra den eminenta omstart som petit moi har komponerat själv! Mycket uppskattat!!!


Förmiddagen ägnades däremot åt helt andra studentikosa aktiviteter. Vi sålde Brux (Bruxanvisningen inför Quarnevalen) i Kista. Alla som ska vara med ska sälja 65 tidningar var, och det är inte det lättaste. Vi sålde 12 stycken var där vi stod och frös utanför en lunchrestaurang i Kista. Målgruppen för tidningen är nämligen mycket centrerad till män, 50+ som nån gång också deltagit i Quarnevalen.. :-P Ska ut imorron igen, fick ett tips på ett annat ställe att åka till (typ alla var i Kista idag).


Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag förstår verkligen ingenting.. Kan du inte fota och presentera alla dina skor på bloggen? Så kan man liksom hänga med i deras öden och kanske förstå när du säger att du inte har några skor för ett speciellt syfte.

2008-04-11 @ 15:05:24
URL: http://alexkarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0