premiär

Tro det eller ej, men även den här veckan är fylld av spex. Inte vårt eget den här gången, utan ikväll har jag gjort kårspexpremiär, dvs sett det för första gången. Och på torsdag ska jag se I-spexet.
Kårspexet var helt fantastiskt bra! Sjukt proffsigt och påkostat och mycket bra skådisar! Det var en tjej som var jätteförkyld och hade knappt nån röst i första akten, men i andra akten hade hon plötsligt det. Tyckte dock att det såg lite osynkat ut och funderade på om dom hade spelat in det eller hur det funkade. Men sen i tacket på slutet så visade det sig att det var min klasskamrat Lina som var sångstand-in. Min klasskamrat Johan hade en av huvudrollerna och briljerade som vanligt, förstår inte var han får all talang ifrån. Synd bara att jag inte förstår hans språk (skånska) :-P


Imorron är det bruxförsäljning som gäller. Vi ska testa en ny grej, nämligen ge oss ut på natten. Så jag gjorde det smarta draget och bjöd hem mina bruxkamrater hit för att värma upp innan. Mest för att få en anledning till att städa... Tänkte dock inte på att jag har spanska, men det löser sig nog.


Nu måste jag städa lite och sen sova. Har en hel del andra saker att göra imorron också. Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0