på toppen av berget

Helt seriöst! Jag blir alltid positivt överraskad när jag får lönebesked!!! Trots att jag tydligen betalar i snitt över en tusenlapp för mycket i skatt i månaden så tycker jag alltid att jag får minst en tusing mer än väntat. Och ändå sitter man alltid med tvåsiffrigt belopp på bankkontot i slutet av varje månad.


På Tv4-film visar dom Yrrol nu, den är ju helt sjukt bra!

HAHAHA!!! I love!


För övrigt så har jag varit helt sjuuuuukt trött idag. Helt oproduktiv hela dagen. Fick i alla fall äta vårens första glass i solen, åt en sån där ny Maya-choklad-magnumglass. Mystisk choklad på utsidan - förförisk choklad däri. Ytterchokladen hade smak av kanel, honung och muskot och smakade lite för vintrigt tyckte jag. Men chokladen inuti var som sagt helt gudomlig!
image335


Här kommer även en liten vårsolsglassbildkavalkad:




Kan även visa prov på vad mina sjukt gröna fingrar har åstadkommit!

image341
Bifftomaterna


image342
Närmast syns alla de frön som jag råkade hälla på när det stod att man skulle plantera 2-3 frön per kruka


På lördag ska jag på maskerad. Jobbar dock till 21-tiden så jag ska inte på självaste middagen utan bara på eftersläpp, men det ska bli superkul! Vi är gruppinbjudna som Bakgruppen för första gången någonsin, så vi har fått ett gemensamt tema. Min klänning hänger framme, det blir andra gången som jag får använda den vilket ska bli riktigt kul för den är superduperfin!


Nu ska jag snart gå och sova så jag får lite mer sömn än igårnatt. Har planer på att ligga på topp fram till "sommarlovet" nu.


Shit vilket bra humör jag blev på nu. Har ju varit så sjukt trött och less hela dagen, men nu när jag summerar den så har den faktiskt varit riktigt bra. Eller så är det för att jag tittar på Morgonsoffan och Yrrol parallellt. Who knows.


Nu lägger jag mig på topp och stannar där, det är lugnt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0