oseriös, som vanligt

Usch vad jag är oseriös. Hela tiden. Har suttit här i datasalen sen klockan 13 ungefär, med undantag för en fikapaus. Vad har jag gjort då? Typ skrivit en halv sida rapport. Så nu har jag totalt 1,5 sidor. Det saknas alltså 18,5 sidor. Kanske ska försöka flumma ihop en inledning innan jag går hem, men huvudet är helt tomt. Eller kanske inte tomt, men fullt av annat, som vanligt. Dessutom, som om inte detta var nog, så skiner solen hur mycket som helst!

Ska sitta minst en halvtimme till i alla fall, sen ska jag försöka åka och låna mammsens dator och deklarera så jag får mina många pengar nån gång (och kan betala tillbaka mina msn-lån till pappsen).

Uscha, jag är fortfarande rätt seg efter helgen. När ska man inse att man inte är 18 längre?? Aldrig hoppas jag. Är förresten bara 17.. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0