nyvaken

Somnade inte före 2 inatt, var ju som sagt rätt speedad av nån anledning. Nu är jag däremot lite tröttare. Kooonstigt vaaaa??! Varför kan man inte bara byta morgonens trötthet mot kvällens pigghet?

Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag iväg till skolan. Börjar egentligen om 20 minuter, men lär bli en timme sen. Som tur är så är det en bara hjälptillfälle för inlämningsuppgiften. Får sitta lite på söndag med den, för jag lär ju inte bli klar på de två tillfällena som är schemalagda.

Det är ju otroligt vad jag är seg på morgnarna! ALLT går i slow motion. Stört

Nä: Dusch  -  frukost  -  CAD-övning  -  lunch (inkl. bakgruppsmöte)  -  läsa spanskabok  -  teknikrep på teatern  -  hem  -  sova



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0